Handelsbetingelser

Fragt.

Gratis fragt over 700,- kr. sendes til Pakkeshop.

Til privat adresse er fragten 49.- kr.

Bassinfolie sendes altid til privat adresse pga. vægt og pakkes på en palle.
Bassinfolie, fiberunderlag og afskårne slanger tages ikke retur, da dette er bestilt efter mål og derfor ikke kan sælges igen.

 

Betaling
Vi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA og Mastercard 
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er afsendt.
Vi krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen

Levering
Vi efterstræber at afsende de bestilte varer så hurtigt som muligt på hverdage.
Normalt sender vi samme dag, som vi modtager bestillingen såfremt dette er inden kl. 14:00 på hverdage.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages.

Det første du gør at skriver en mail til os på Info@havedammen.dk

Det er din garanti for at du har lavet en fortrydelseret til os

Når du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
Bemærk at specielle varer, såsom fx. bassinfolie, fiberunderlag og afskårne slanger på mål ikke tages retur idet at de er specielt fremstillet til dig.

Reklamationsret

Det første du gør at skriver en mail til os på Info@havedammen.dk

Det er din garanti for at du har lavet en reklamation til os.

Vedhæft billeder, og beskrivelse af fejlen.

Vi ringer til dig og bagefter får du en mail fra os, om hvad vi har aftalt.

 

Dette kan være

  1. Du returnerer produktet og vi sender et nyt efter vi har modtaget retur produktet.
  2. Du returner produktet og får pengene tilbage efter vi har modtaget produktet fra dig.
  3. Vi finder en anden løsning, så begge parter er tilfreds.
  4. Hvis vi ikke finder en løsning, kan du klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

 

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles os indenfor rimelig tid.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Reklamation og varereturnering 
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til vores administration i Søborg

Havedammen-shop.dk
Administrationen

Benn Ebbesen
+ 45 42 66 72 30

info@havedammen.dk

Varereturnering sendes til vores fjernlager på adresse:

Havedammen-shop.dk

Koldekildevej 15
4000 Roskilde

 

- Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Læg venligst en kopi af købsfaktura i den returneret vare
Vi sender evt. penge retur via det betalingskort du har brugt til betaling eller via bankoverførsel.

Bemærk procedure for beskadigede varer m.m.
Når du modtager dine varer, skal du efterse at emballagen er hel og ubrudt.
Såfremt at du kan se at der er skader, buler m.m. på emballagen skal posten/Dacsher skrive under på at emballagen var beskadiget ved levering.
Samtidig bedes du tage et foto af pakken.
Herefter skal du efterse om varerne er beskadiget eller om det kun er emballagen.
Såfremt at der er defekter på varerne skal du sende foto og beskrivelse til os.
Emballagen må ikke smides ud før vi giver besked.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage.
Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du